بازی یار من | Mybaziyar

بازی یار من | Mybaziyar

وب سایت بازی یار من حامی همیشگی شماست | در بازی یار من میتوانید هر مقاله ی علمی ای را پیدا کنید.
بازی یار من | Mybaziyar

بازی یار من | Mybaziyar

وب سایت بازی یار من حامی همیشگی شماست | در بازی یار من میتوانید هر مقاله ی علمی ای را پیدا کنید.

نسخه ی جداگانه و مستقل GTA V Online در سال 2021 عرضه خواهد شد.

 نسخه جداگانه و مستقل Grand Theft Auto Online در سال ۲۰۲۱ عرضه می‌شود

ضمن عرض سلام خدمت تمامی هراهان سایت بازی یار من به نقل از سایت زومجی شرکت تیک-تو اینتراکتیو صاحب شرکت‌های راک‌استار گیمز و ۲کا گیمز قصد دارد نسخه ی مستقلی از GTA V منتشر کند که فقط می توان به صورت آنلاین تجربه کرد.  
این بازی به مدت محدودی برای کنسول بازی PS5 رایگان خواهد بود.

GTA V جزو بازی های برتری است که حدود 2 نسل نامش در مناطقی چون انگلستان هر هفته در جدول ر فروش ترین ها بوده این در حالی است که با آغاز نسل نهم، Grand robbery car V برای پلتفرم‌های نسل نهم هم عرضه می‌شود تا شاهد حضور یک بازی در سه نسل پیاپی باشیم.

 تاکنون GTA on line بخشی از بازی GTA V بوده است، اما از سال آینده شاهد عرضه این بخش آنلاین به‌صورت مجزا خواهیم بود.

 شرکت تیک-تو اینتراکتیو (Take-two Interactive) در گزارش مالی سه‌ماهه اخیر خود اعلام کرده که بازی Grand theft auto online را در نیمه دوم سال ۲۰۲۱ به‌صورت مجزا از بازی اصلی در دسترس قرار می‌دهد.

 همچنین اعلام شده که GTA on line یک بازی رایگان نخواهد بود، اما از زمان عرضه، کاربران پلی ‌استیشن 5 می‌توانند به‌مدت سه ماه آن را به رایگان دریافت کنند.

 متاسفانه اعلام نشده که آیا نسخه استندالون جدا از پلتفرم‌های نسل نهم و کامپیوتر، برای پلتفرم‌های نسل هشتم هم عرضه می‌شود یا خیر. بااین‌حال تیک-تو اینتراکتیو اعلام کرده که نسخه نسل بعد دارای محتویات اختصاصی برای کامپیوتر و کنسول‌های نسل نهم است. 

ازاین‌رو می‌تواند حدس زد که با عرضه GTA online روی پلتفرم‌های نسل بعد computer، شاهد عدم پشتیبانی از نسخه‌های پلی ‌استیشن four و ایکس ‌باکس وان باشیم.

اگر علاقه مند بودید می توانید مفالات زیر را نیز مطالعه نمایید :

راک ‌استار ۵ درصد از درآمد خریدهای درون برنامه‌ای بازی‌های خود را به امور خیریه اختصاص می‌دهد

Xbox Series X از تمامی کنترلرهای ایکس باکس وان روی همه بازی‌ها پشتیبانی می‌کند


از شما ممنونیم که تا اینجا همراه ما بودید لطفا نظرات خود را با ما در میان بگزارید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد