بازی یار من | Mybaziyar

بازی یار من | Mybaziyar

وب سایت بازی یار من حامی همیشگی شماست | در بازی یار من میتوانید هر مقاله ی علمی ای را پیدا کنید.
بازی یار من | Mybaziyar

بازی یار من | Mybaziyar

وب سایت بازی یار من حامی همیشگی شماست | در بازی یار من میتوانید هر مقاله ی علمی ای را پیدا کنید.

تابلوی عکسی که تلسکوپ هابل روز تولد شما گرفته است!

با سلام خدمت کاربران بازی یار من ، در این مقاله محصولی از آسترونو مگ معرفی خواهیم کرد به نام " تابلوی عکسی که تلسکوپ هابل در روز تولد شما گرفته است " ...


این تابلو چیست و چگونه اماده می شود؟

این تابلو یک هدیه خاص برای خود خود شماست ، ما از وب سایت ناسا عکسی که تلسکوپ هابل روز تولد شما گرفته است رو دریافت می کنیم ( قابل استعلام از خود سایت ناسا ) و برای شما با بالاترین کیفیت ( کاغذ گلاسه روغنی مخصوص عکس ) چاپ می کنیم و پس از این که برای شما یک صفحه ی اختصاصی در سایت آسترونو مگ ( حاوی نام ، فایل عکسی که گرفته شده و یک یادگاری از طرف ما ) ساختیم ، QR کد مخصوص شما رو هم می سازیم و تابلوی قشنگتون رو براتون میفرستیم.


چطور سفارش بدم؟ هزینه اش چنده ؟

شما می تونید این تابلو رو هم از سایت خودمون ( متصل به درگاه پرداخت آیدی پی و تایید شده ) با قیمت تنها 149 هزار تومان خریداری کنید.

برای خرید محصول از لینک زیر اقدام فرمایید : 

astrono-mag.ir/shop


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد